AZA nábytek - Proč nakoupit zrovna u nás?

Vaší objednávce se pečlivě věnuje celý náš tým

Kvalitní komunikace, péče a spolehlivost jsou klíčovými hodnotami našeho obchodu. Poskytneme vám potřebnou podporu po celou dobu vašeho nákupu - od samotné konzultace před objednávkou až po její doručení. Při nákupu v našem obchodě můžete očekávat individualizovaný přístup, každý náš zákazník je pro nás jedinečný nejen z pohledu zakázkové výroby. Vaše potřeby a přání jsou pro nás důležité a vždy se snažíme naplnit, ba dokonce předčit vaše očekávání. Jsme tu pro vás i po dokončení nákupu, abychom se ujistili, že jste s našimi produkty a službami plně spokojeni. Vaše radost je pro nás největší odměnou.

Co se děje s Vaší objednávkou po jejím odeslání?

  • Potvrzení přijetí objednávky - Souhrn objednávky
  • Zadání do výroby nebo fyzické zkontrolování skladové dostupnosti - Rozpracovaná objednávka
  • Kontrola zboží při naskladnění 
  • Balení a expedice zboží

Potvrzení přijetí objednávky

Po odeslání objednávky obratem obdržíte potvrzovací e-mail se souhrnem vámi vytvořené objednávky, který je generován automaticky z našeho systému. V souhrnu naleznete veškeré informace týkající se vaší objednávky - číslo objednávky, orientační termín expedice, vaše kontaktní informace, vámi objednané zboží a celkovou částku. Pokud zvolíte platbu bankovním převodem, naleznete v souhrnu také podklady pro její zaslání.

Veškeré změny v objednávce prosím řešte co nejdříve po jejím odeslání. V případě zakázkové výroby a již probíhající produkce není možné objednávku měnit či stornovat (pouze v případě zaplacení storno poplatku ve výši 30 %).

 

Zadání do výroby nebo fyzické zkontrolování skladové dostupnosti

Vaši objednávku následně co nejdříve předáme do výroby nebo našim dodavatelům. U zboží, které pro vás máme připravené na našem skladě k okamžitému odeslání, pro jistotu ještě jednou překontrolujeme jeho fyzickou dostupnost. Jakmile vše zpracujeme, zašleme vám další e-mail ohledně změny stavu objednávky na rozpracovaná.

Rozpracovaná objednávka nemusí nutně znamenat, že nábytek ze zakázkové výroby již vyrábíme. Je to pouze informační e-mail, který oznamuje, že jsme objednávku v pořádku přijali a plánujeme její produkci.

 

Naskladnění a kontrola zboží

Po obdržení zboží na náš sklad pečlivě zkontrolujeme počet kusů, označení a také hlavně obal zboží. Z výroby jsou jednotlivé díly zabaleny v kartonu nebo igelitu. Bohužel není technicky možné na našem skladě rozbalovat a kontrolovat detailní obsah veškerých částí, tato kontrola probíhá samozřejmě již ve výrobě. 

V případě osobního odběru Vás budeme již v této fázi telefonicky informovat ohledně možného vyzvednutí zboží.

Pokud je u zboží uveden termín dostupnosti například 3-4 týdny, nejsme bohužel schopni po 2 týdnech sdělit podrobné informace o dokončení.

 

Balení a expedice zboží

Důležité pro nás je i rychlé a bezproblémové doručení vaší objednávky. Spolupracujeme s přepravními společnostmi PPL, DHL a máme také naše vlastní rozvozová auta. Nejprve vám zavoláme ohledně možností doručení, bez vašeho potvrzení nikdy zásilku neodesíláme. Na základě domluveného způsobu dopravy poté zboží zabalíme.

V případě odeslání přepravní společností zboží zabalíme podle jeho velikosti buď jako balík nebo jako paletovou zásilku. U větších zásilek naši skladníci jednotlivě zabalené díly uloží na palety, následně vše obalí strečovou fólií a zajistí stahovacími páskami. Tímto způsobem zajistíme, že přepravní společnost bude s Vaší zásilkou manipulovat co nejméně, a tudíž riziko poškození snížíme na minimum.

Pokud k vám zboží vezeme našimi auty, není třeba jednotlivě zabalené díly dále balit na palety. Náš řidič jede z našeho skladu přímo na vaši adresu, zboží po cestě nepřekládá jako je tomu u přepravních společností.

V den odeslání vám ještě zašleme číslo zásilky (přepravní společnosti) nebo přímo telefonní číslo na řidiče (AZA doprava).

Maximální spokojenost s obchodem Aza-nábytek

Naším cílem je zajištění vaší maximální spokojenosti. Snažíme se poskytnout veškeré informace a odpovědi na vaše otázky před i v průběhu objednávky. Pečlivě se staráme o každý detail, abychom zajistili, že vaše objednávka je kompletní a bude dodána co nejrychleji a bez jakýchkoliv problémů. Věříme, že se stanete součástí naší rostoucí komunity spokojených zákazníků a že se k nám budete rádi vracet.